Blogger Widgets

Saturday, August 4, 2012

.:: Brudder Sistah ::.

with the name of Allah the Most Compassionate Most Merciful

nama aku azriatul farahain.
aku ada  dua adik.
ahmad azri (ee) & azriatul fareena.
jadi secara tak langsung ia melayakkan aku untuk mendapat pangkat kakak la kan?
umur aku 22 tahun and umur ee 20 tahun.
aku kakak, dia adik.
tapi aku rasa orang akan konpius kalau tengok aku jalan sebelah ee.
either orang akan fikir aku adik dia atau girlfriend dia.
hey, adik-beradik mana boleh boifren-galfren.
tapi aku tah salahkan mata-mata yang melihat tu sebab masa aku jumpa ee selepas 6 purnama tidak bertemu  ni yang aku cakap kat dia,
"e, nape lain benor ghupe kamu?"
tu bahasa perak, bahasa baku dia lebih kurang macam ni la :
"ee, mengapakah rupa kamu sangat berbeza?"
(ada rasa nak tampar tak? baik jangan. bahasa melambangkan bangsa.)
alah, korang tengok je la gambar kat bawah ni korang judge sendiri.
tapi jangan lebih-lebih la pulak kan?

abaikan yang seketul kat dahi aku tu. (-_-")

betul tak aku cakap, my little bro has become my big bro.
haha, tak sangka teman sepak terajang aku dah bole jadi protector diri aku sendiri.
alah, kawan dia pun cakap aku macam adik dia.
bukti? lihat sini.

kelihatan muka trouble maker aku dulu.

gambar kanan tu ee letak sebelah katil dia.
terharu woo. (':



2 comments: