Blogger Widgets

Thursday, July 26, 2012

.:: Chores ::.

with the name of Allah the Most Compassionate Most Merciful

(ini aku versi comel)

exhausted.
di bulan puasa begini kerja rumah tetap tak boleh tinggal.
memang takde shif langsung.
semuanya mak aku serahkan 100% untuk aku sorang je.
hehe, mesti la.
anak dara + anak sulung lagi kan.
baru pulang bercuti dari perantauan,
time ni la mak aku dapat cuti sepenuh masa, ye dak?
tadi terlewat cuci pinggan mangkuk pun aku dah kena tanya dah.
tapi aku bagi alasan mengada :
" nanti lepas zohor ye ma, tangan pakai losyen tadi."
alasan mintak penumbuk.
haha, tapi memang betul pun aku plan cenggitu.
and dah disetelkan pun by this hour. :P
dah 2 minggu aku balik ni pun bilik ni belum dikemaskan betul2.
maklumlah, dah tinggalkan dia 6 bulan.
wajar lah kan habuk tu dah tinggi seinci.
hiperbola sungguh kau Ain. -.-"
ni pun aku amik timeout sebab penat.
konon.
truly aku memang nak curi tulang pun.
dah la Ain, gi sambung kerja kau tu!

overall, mostly ni la chores aku.

jangan nak bebel sangat la kan. hehe, takpe, tolong mama dah dapat pahala. tolong mama di bulan ramadan lagi dapat pahala. tolong mama di bulan ramadan dengan tulus ikhlas lagi lagi dapat pahala!
insyaAllah. (:

anything for you, mama. <3

No comments:

Post a Comment