Blogger Widgets

Friday, October 21, 2011

.:: My Old Passion Comes Again!::.

with the name of Allah the Most Compassionate Most Merciful

aku seriously cinta netball.
dan aku seriously rindu netball.
jadi bila satu soalan dipertanyakan kepada aku tentang netball sudah pasti aku akan menyahut.

petang ni ada training before selection untuk ke Bandung Games.
aku mahu bermain with passion.
untung ada rezeki insyaAllah kaki ini menjejak ke bandung.
soal layak tak layak ke sana itu nombor 2.
yang paling penting aku dapat bermain dengan satu-satunya sukan yang aku cinta.

tapi ada few things yang harus aku bersedia :
(1) saket kaki untuk 3 hari
(2) muka sunburn (ok,yg ni plg scary!)
(3) turun kg (hee!)

last time pegang bola time reunion lepas.

nampak 'hebat' kan?
ok, perasan.
:P


No comments:

Post a Comment