Blogger Widgets

Friday, October 21, 2011

.:: Uya ::.

with the name of Allah the Most Compassionate Most Merciful

okay,
azriatul farahain ini sangat bijak.
ohh, sila jangan tarik muka sebab menyampah dgn statement di atas itu.
ini sangat betul dan tak tipu.
sebab azriatul farahain tak reti menipu.
lagipun, menipu itu berdosa.

okay,
sesiapa yang menyampah dgn statement di atas tadi sila angkat tangan.
sebab saya berniat untuk mengembalikan muka anda ke posisi yang asal.
perkataan bijak tadi tanda perli.
ya, memang bijak itu nilai positif yang harus ada dalam diri seorang insan.
tapi bijak saya lain.
ini bijak bahasa terbalik.
faham kan?
tak faham sila baca lagi sampai anda faham.

okay,
siapa tahu tarikh 30/9 hari apa?
itu tarikh penting yang azriatul farahain yang sangat bijak ini terlupa untuk melakukan sesuatu.
kesangatpentingnya tarikh itu telah menyebabkan azriatul farahain tadi terfrozen ketika sedang mencebok air semasa mandi pagi tadi.
oh bukan lah sebab air yang sejuk. 
ya saya baru teringat pagi tadi.

okay,
malas nak memanjangkan lagi intro yang dah memang panjang itu,
confession,
azriatul farahain yang bijak ini telah terlupa untuk mengucapkan selamat ulang tahun ke 21 kepada rodhiyah binti ahmad.
sahabat yang tempatnya tinggi di dalam hati.
bijakkan?

yang disebelah kiri itu dia, yang disebelah kanan itu budak bijak kat atas tadi.

RODHIYAH AHMAD
aku dengan dia macam bluetooth.
first aku dgn dia mmg sama-sama suka biru.
dua, apa yang dalam hati, tak perlu dikeluarkan melalui suara, dia pasti memahami.
dia salah seorang sahabat yang aku letak tinggi dalam hati.
kekuatan yang dia miliki aku kagumi sampai hari ini.
(jadi kelupaan aku itu sangatlah tidak logik)
so sahabatku UYA,
happy super duper belated 21st birthday!
semua doa yang baik sentiasa mengiringi kamu.
bahagia dan success selalu, di dunia & di akhirat.
semoga hati-hati kita sentiasa bersama walau jauh atau dekat.
sayang kamu. dalam.

hidup baik-baik!




4 comments: