Blogger Widgets

Thursday, May 12, 2011

.:: Menoleh Ke Belakang ::.

with the name of Allah the Most Merciful the Most Beneficent


ohh,
something happened a year ago.

12th of May 2010 changed a lot of things.
me,myself and I.
haha,banyak la kn tu?
(banyak..banyak..)

(:
hihi,
12th of May 2010 was my 1st outing wif mr.A!
hurm,flashback blk ms tu,haha,x bole lupe soalan 'baling kt muke' mr.A kt pizza hut dlu..
siyes soklan pakai hammer yg cm, ketuk2 kepala tu..
huhu,ehem,igt lg kew??

n plg x bole lupe prsaan regret lepas tu..
(:, yup, mr. A sgt scary..
so,spe yg x lari kn??

well,
that was a year ago..
now,im really glad that day happened..
kalau tak,hari ni,urm, (spesifik lagi) diri aku pd hari ni xkn pernah jd..
(:

funny..
i was really looking forward for this day..
dah plan cantik dh for the day to be repeated again..
tapi, (: ,plan DIA lg hebat kn?
so,now im in Malaysia,he's in Indonesia..
separated by Selat Melaka..
wuwu..

nk ulang blk,
plan DIA lg hebat sbb menyebabkan sesuatu terjadi setahun dulu..

jom flashback!



12/05/2010

sekarang!
(ehh..i mean the latest picture..sbb x dpt sm2 kn hari ni?)


10/05/2011
(ok la tu..2 hari awl..haha!)


saya b'syukur sgt2 utk hari itu sbb ia berlaku. hope, dia pun sama..


kadang-kadang kita perlu menoleh ke belakang untuk melihat apa yang berlaku dahulu, sebab apa yang terjadi dahulu lah yang menentukan siapa diri kita yang sekarang. cuma, sama ada kita kesal atau kita lega dengan apa yg terjadi dahulu.


for me, ad bnde2 yg aku kesalkan berlaku. tp, klu bnde yg aku kesalkn tu tak terjadi, blom tentu bnde2 yg aku hargai ni t'jadi jgk kn?

No comments:

Post a Comment