Blogger Widgets

Tuesday, March 13, 2012

.:: Smile. Look up. Smile Again ::.

with the name of Allah Most Compassionate Most Merciful


betul lah dengan apa yang orang kita kata. manusia hanya merancang, tapi Allah yang menentukan. tak tergambar apa yang aku rasakan saat ini. kosong. kadang-kala aku rasa takdir seperti memainkan aku. tapi, wajib aku terima dengan hati yang redha. aku, sebagai hamba. berat, hati terasa berat. banyak perkara yang meresahkan. banyak perkara yang menjerit meminta perhatian. jadi, aku jadi hilang arah hilang punca. mungkin aku terlalu memikirkan sangat.
ujian.
1 hari lagi. yang aku simpan kemas dalam minda belum terisi.
thesis.
part yang belum aku teroka betul2 lagi.
change of life yang sangat drastically-decision-making ini. betul2 menguji aku sebagai seorang yang dewasa.

duduk. atas lantai. luar rumah. senyum. pandang atas. tengok langit. nampak bintang. senyum lagi. oh ya. tuhan masih menguji aku. ertinya tuhan masih ingat aku. syukur. (:


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment