Blogger Widgets

Saturday, June 5, 2010

.:: azriatulfarahainbintiahmad zamili ::.

with the name of Allah the most Merciful the most Beneficent..

welcome to da world of blogging!!
huU,tbe2 terigin nk wat blog..
urm,xceli da lm da niat tu ad,
tp xtaw ble nk start..hehe..(:
so,hari ny,
im da new blogger here..ekeke~

.:: miss vast ::.

ehehe,da ramai tnye,
ain,nape msti 'vast'??
hekhek..a'ah kn?
ak lihat 'vast' tu dari bbrp perspektif..
wic both r part of me..(:
hurm,sbb sy ad 3 kwn baek..cipa,ila n uya..n kitorg pick huruf msg2 dr word L.O.V.E. tu sndr..

       L-lollypop    O-oshin     V-vast      E-espiranza

VAST
based on the dic,vast means very great in size, amount, degree, intensity, or especially in extent or range..
hehe,so,ak ske sgt mksd vast tu sndr..it means sumthg big+deep+wide..huhu,it means me..i mean,my mind,my thoughts,my opinion,my character n blablabla,based on myself as an ordinary girl n a human being..(:


mcm laut..luas..dalam..(:


 juz like da sky..so wide..(:

hurm..sbb tu sy suke word vast!huhu..cantek kn mksud dy??hehe..there's so much bout me wic i really luv to write here..n i luv writing..sgt2..haha,but i luv my name more..azriatulfarahain..b'syukur sgt sbb ma n ayh bg nm ny..sbb mksd dy,btul2 bg ak courage dlm hadapi idup nih..(:

azri-kekuatanku
farah-kegembiraan
ain-mata 







No comments:

Post a Comment